Tuesday, June 4, 2013

Preggy Mommy To Be Mengidam Ubi Kayu Rebus..

My kazen...masih diawal preggy..tp dah ngidam nak makan ubi kayu rebus...beria la laki eh mencarikan...sib baik banyak pokok ubi kat belakang rumah...tp xde la nak makan banyak kan...
lebih yang x preggy tu jer yang nak makan...

 besar2...pilih2 jugak..x nak ubi yang basau...
 dua beradik ipar ni mencabut ubi..nak suh aku?sorry x kuat de...

Petang Ahad makan ubi kayu rebus...cicah sambal tumis..cicah gula...
dah lama aku x layan ubi kayu rebus...x leh makan banyak..sebab aku semput kang..satu hal..x pasal2 jer kang..ubi kayu ni kalau makan banyak angin badan kan...


6 comments:

  1. MQ kebetulan haritu jumpa kat kedai terus rembat... paling best ofismate pun bawak siap sambal ikan bilis lagi... hehehe

    ReplyDelete
  2. besar... puas mkn nih... ;)

    ReplyDelete
  3. wahh..besarnye..sehat btul ubi kayu ni..hehehe

    jemput singgah blog saya..

    http://mummyhealthyvitastore.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. nk menariknya tu.fuhhh bukan senang kan kak.

    ReplyDelete
  5. rebus makan ngan sambal bilisss
    OMG !

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah