Monday, June 24, 2013

Jerebu oh Jerebu

Berikut pandangan dari opis aku hari ini...I mean pagi ni yer..ni dari tingkat 11...very bad...now dah rasa pedih mata..ala2 nk dpt semput..tekak perit...aduhaiii....







Ya allah..sampai bila nk alami jerebu ni...Seremban belum ok...KL pun teruk..menakutkan...semalam pun ada jiran yg mcm xde otak boleh bakar sampah...kitorang duk ckp..mn boleh buat pembakaran terbuka...dia buat bodoh je..sok2 anak2 ko semput jgn sibuk nak mintak tolong ke apa...semua punca kat ko...xde otak punya orang...keadaan dah teruk..ko buat mcm tu lg bertambah buruk....sengal...

posted from Bloggeroid


3 comments:

  1. nasib baik x gi kerja hari ni...jerebu teruk kat kl tu kan...moga cepat2 pulih seperti sediakala.dah rasa cam hidu asap...

    la masih ader yang bakar sampah terbuka tak der kesedaran betul..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah