Wednesday, June 26, 2013

Gucci si bibir merah..

Korang ada ikan pakai lipstick merah?nama pun siap very commercial tau...Gucci...


Hi semua..nama I Gucci u olls...

Amboi...tebal lipstick nampak..

Alahai..gediknya..

Milik sapa ikan ni?
Harus la si bujang ni....

Ikie napa amik gambar x senyum?

Ikie kena belajar senyum la mcm si gucci tu..ibu dia ckp..ada ke patut si bujang ni ckp ikan ni pakai lipstick mcm ibu...wakakaka...macam2 sampai bibir ikan pun dia leh jadikan bahan...geram je...x sabar tunggu weekend ni jumpa Ikie lagi....

posted from Bloggeroid


15 comments:

  1. wah...lepas ni the next version of ikan bagi nama Francessco Smalto pulak...wakakaka...

    ReplyDelete
  2. hahha Oh My Gucci..
    tak pernah tgk ikan berbibir meroh mcm tu.. eeuuww so sexy hah???! hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. See..ikan pakai lipstick pun sexy..cer monyet....huhuhu

      Delete
  3. hahaha...comelnya..ikan pakai gincu..^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Comel kan..species ikan ni mmg berbibir merah...

      Delete
  4. sy pun tak pakai gincu tebal tu..dasyat ikan tu..hehe

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Hihihi...kita pun x berNi nk guna lipstick merah menyala...

      Delete
  6. Ni mesti ikan paling meletop dalam masyarakat ikan ni hehe
    Seksi bibir nampak gucci...

    ReplyDelete
  7. wow!! seksi mulutnya... hehe...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah