Wednesday, June 26, 2013

Dania Posing

Minah ni memang excited tiap kali balik kampung...semua tempat dia cuba teroka...x kira la nyamuk banyak ke x...korang jgn ingat ni balik kg baru2 ni ye..ni dh beberapa minggu sebelum kejadian Indonesia bakar hutan tu...bukan Pak Lang aku punca segala mak nenek jerebu tau..hihi....x pasal2 aku dpt byk komen org marah kang...

 ntah apa la yang dia nampak..
 kebun belakang yang Pak Lang dah tebas
 Luas kan...sini nak tanam pokok cili lagi...
 Dania..mmg suka...berkejar ke sana kemari...
 belum si kembar tu pandai merayau lagi kan...
asap kuat..Pak Lang bakar sampah..atau org kampung sebut memerun..

dah luas kawasan kebun tuh makanya makin banyak la pokok cili Mak Lang...mak lang sekarang pengusaha cili yang berjaya..hehehe...
dari kawasan ni terbiar semak jer kan...better tebas dan tanam pokok2..dapat jugak anak cucu makan hasil...

3 comments:

  1. nanti aunty ajar pose baru lagi yer...supaya boleh inherit ke-diva-an itu... ekekekeke....

    ReplyDelete
  2. owh.. ni la punca jerebu ya.. hehehe... :)

    ReplyDelete
  3. bestnya dapat berbudi dengan tanah..
    nanti bila pokok cili dah boleh dituai, dania boleh lah jd pembantu nenek lang kutip cili sambil berposing hehe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah