Monday, June 3, 2013

Terbaekk...Lunch Sunday...

My mum x selera makan akibat demam..dia request ngan Mak Lang nak makan lauk ni Masak Tempoyak Daun Kayu...aku plak awal2 memang dah request Gulai Daging Cincang...lama x makan...

 Gulai Tempoyak daun Kayu..tgh atas dapur lagi...
gulai daging cincang yang dah siap masak...

Makan ramai2..memang terbaik...mak pun dah kurang demamnya....tapi makan control jugak la..x leh main belasah jer...takut lain jadinya...ni pun makan sikit je..selera xde...
sejak dah berumur ni mak agak kurang sihat...kena pi bercuti i guess...kan...tgok la nanti bawak la bercuti if ada rezeki lebih...
Mak doa2kan biznes along maju ye mak....


13 comments:

  1. mak aihhh gulai9 daging tuu x menahan .. dah lama x buat daging masak lemak ..
    memang x leh makan banyak sgt ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. SA pun dh lama x mkn gulai daging cincang tu...teringin sgt smlm kan..

      Delete
  2. berkeruk perut tgk menu SA!~

    ReplyDelete
  3. Perrgghhhhh...tipikal Nismilan! Terbaikkkkk!
    Daging tu salai tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha...tau xpo..daging cincang tu mano bule dalai doc..dia antara daging +lemak dan organ dalaman...

      Delete
  4. dah lama tak makan gulai daging cincang..sedap nya!!!

    ReplyDelete
  5. daging cincang masak lomak tu memang terliur plus plus dengan ikan masin goreng garing2... wallah...terbaik... yummylicious...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabar erk preggy mommy. ..ada yg ngidam kang susah plak akak..

      Delete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah