Monday, June 17, 2013

Tanjung Emas Muar..

Last 2 week nyer citer..ni yang aku promise ngan korang tapi sayangnya kamera aku tertinggal kat opis...tension x dapat nak update citer...apa pun aku update apa yang ada la yer...korang x kisah kan...heehehe..mcm la penting sgt kan aku ni....


 jeti tuh tempat Ferry turunkan penumpang..aku x pasti dorang naik dari mana...
 aku rasa Istana or masjid kot kat tengah2 tu...
 pemandangan yang tenang..
 mentari nak terbenam..sayangnya ada yang x bertanggungjawab buang sampah merata2 kat tepi ni...
bandar Muar...dari kejauhan...

Lepak Tanjung Emas ni sebab bawak Dania dan Zikri main2 kat taman tuh..tempat riadah yang femes kat Muar ni...ramai giler orang...termasuk la yang dating ngan aweks..mat2 motor...
x lama la kitorang berehat kat sini..Nak Maghrib kami pun balik.....next time datang lagi...

Sambung Next entry..Dania dan Zikri...


4 comments:

  1. cantik kan ..
    akak kalau balik kg .. memang jarang singgah , biasa ke tmpt monyet tuu aje .. ;)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum suria...teringat kenangan lama kat sini dulu tapi dulu x ada lg dataran Muar tu...

    p/s kg suria kat Muar ke?

    ReplyDelete
  3. cantikkk pemandangan tu.. tapi tu lah dah dicemari dgn sampah sarap kt situ uhuhu

    ReplyDelete
  4. cantik la.saya duk jb dulu sekali pon tak pernah sampai muar. sedey2

    kena terjah ni

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah