Friday, June 7, 2013

HATI-HATI kalau mebeli PEMBALUT WANITA MADE in CHINA .. ini kilangnya

Chinese police has busted this illegal factory that produced faked sanitary pads of famous brands.

fakepads1

fakepads2
fakepads3
fakepads4
fakepads5
fakepads6
fakepads7

SUMBER CREDIT TO> 
http://www.borakkosong.com

To all ladies out there...sharing is caring...

29 comments:

  1. olololo....ni yang nak kena simpan kat tempat yang paling sensitif tu....hati2 membeli.....

    ReplyDelete
  2. eee... seramnyaaa... mcm manala kalau TERpakai.. habissslaaa..huhuhuh

    ReplyDelete
  3. scary nya... kotor & bersepah2 ..

    ReplyDelete
  4. tu lah jgn beli yg murah2 tu kan.kang xpasal2 ada jnagkitan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau pi luar negara toksah beli...bawak spare..

      Delete
  5. Perghhh gitu rupenye kilang die...huhuhu...kene cek ni kotex punye kilang camne....heheheheh

    ReplyDelete
  6. eeee yekkkk.....kotornya...nasib baik tak pernah beli brand china ni..

    ReplyDelete
  7. aiyo... tapi rasanya kat memaner pun sama je kot... hehehe

    ReplyDelete
  8. aiseh..xleh view gambar pulak..ada jual ke kat malaysia?

    ReplyDelete
  9. Dahsyat :O Bahaya kalau pakai nih. Huhu

    ReplyDelete
  10. ermmmm....be careful....
    http://ceritamayapersada.blogspot.com/2013/06/pertunjukan-tattoo-tentera-darat.html

    ReplyDelete
  11. ni kalau beli terus buang balik, haha..

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. Kena berhati2 la dear...terfikir mcm mn la yg kat china tu kan...

      Delete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah