Monday, June 24, 2013

Fresh2 Di Pasar Tani

Last week pi pasar tani....macam2 ada..seawal 8.30 pagi dah sampai kat situ..orang x berapa ramai lagi...
tp tu la..semuanya fresh2 termasuk sayur...memang best cuma harga sedikit mahal...

 buat sambal petai sedap ni kan...
 Seikat RM5...mahal ke murah
 atuk ni jual cili api satu tin sardin kecik tuh RM2.50
 ikan keli yang boleh tahan besar..
beli 4 ekor RM22..

Balik rumah terus masak ikan sembilang..macam biasa la..masak lemak cili api....BEST...cuaca tgh panas makan plak pedas2..wallawei...tak bleh tahan...
sekarang pun rasa mcm nak makan ikan keli lagi....


8 comments:

  1. Mahal...tapi xpe, inilah saja cara kita membantu sesama orang Islam dan bangsa kita. Makan McD tu xkesah pun...ciput jer.

    ReplyDelete
  2. Petai tu seikat RM5 kira ok la....

    ReplyDelete
  3. biasa den dulu pergi pasar tani kat Ampangan jer...:)

    ReplyDelete
  4. Saya tak makan petai.. hehehe ;p

    ReplyDelete
  5. Pasar tani memang best kan SA.. semua fresh2
    hrga mahal sket pun tak apa janji barang fresh, puas ati..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah