Wednesday, May 20, 2015

Tekak Melayu Sarapan Mat Saleh

O'Briens Irish Sandwich Cafes

Sesekali melayan tekak melayu yang tiba2 nak sarapan mat saleh...sgt mengada tekak ni..bukan x biasa minum kopi melayu...tp biasa la bila dah dtg angin kus2 tu nak jugak sarapan kat tempat memahal...amik set je pun...eleh...setakat set kat bawah ni ikutkan boleh je buat sendiri...malah boleh buat lebih lg...


Roti gandum bakar dengan butter dan strawberry jam


Coffee espresso secawan


Satu set sarapan ni harganya RM8.90

Hihihi...mcm dh xde keja kan...tp as usual aku akan jawab...kehendak tekak ku....sesekali ku rasa teringin...maafkan lah tekak ku ini ye....apakan daya....

Ada sapa2 nak banje aku kopi mahal????

Aku nak kopi mahal je tau...up cheese cake sepotong... hihihihi...

Larikkkkkk......


20 comments:

  1. Kekadang mmg cmtu. Xpe.. Manjakan tekak sesekali

    ReplyDelete
  2. uii..sdap tu..sesekali xper kak..jgn selalu..rabak poket..hihik

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula, kalau sesekali takper, kalau hari2, mmg kena kawen dengan tengku zaril ler mcm tu...hehe

      Delete
    2. hari2 pun takpe klu d rumah bleh buat sendirik ca, tu kak SA...

      Delete
  3. Tekak pun pandai SA dia pilih yg mahal kalau yg murah kurang sedap ye:)

    ReplyDelete
  4. kalau sesekali takpe kak SA, apa salahnya manjakan diri dengan kopi mahal ;)

    ReplyDelete
  5. lama tak layan o'brien ni, masa preggy Ash selalu layan....

    ReplyDelete
  6. Sebenarnya tekak kita ni ada waktu meroyan juga kan...hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tula, tekak kita pun bila dtg meroyan nya habis duit..huhu

      Delete
  7. hahah..kak SA..mmg boleh aje buat sendiri tu...ni harga mahal sebab set cawan tu kut..hihii

    ReplyDelete
  8. meh saya nak tumpang sekali, kot2 ada yang nak belanja :p

    ReplyDelete
  9. sesekali bolehlah.. kalau selalu memang tak lah.. huhuhu..

    ReplyDelete
  10. Biasalaa sesekali ank tekak nk bermanja haha

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah