Monday, May 25, 2015

Top Komentator May 2015

Orang Baru Berjaya Merampas Takhta Juara Top Komentator


Hi korang...

Sampai masa untuk aku umumkan Juara top komentator bagi bulan May 2015...bulan ni memang hebat sambutan dari pengunjung blog aku...gara2 sejak jadi ahli EFG ni...satu pencapaian yg sgt2 memberangsangkan sekaligus menaikkan semangat aku untuk terus maju dalam dunia blogging ni...



Juara top komentator May 2015....

Jeng...jeng ...jeng....jatuh kepada adik Sayidah Napisah....pengunjung baru...

Tahniah...email details at Suriaamanda@yahoo.com

Hantar alamat dan no hp...

Tempat ke 2 - Arz Moha....

Tempat ke 3 - Cikgu Norazimah

Sila email details jugak eh..kat email letak tajuk Top Komentator May 2015 blog Suriaamanda...

Kita tgok pulak pemenang June 2015 bermula 25 May - 25 June 2015

Kita tgok siapa yang kena....

19 comments:

  1. Tahniah buat pemenang.. ai tak berjaya mengekalkan momentum.. tapi tetap cuba singgah di sini.. ;)

    ReplyDelete
  2. Tahniah buat mereka semua:)
    Kakak kalau terjumpa N3 mesti singgah tak jumpa tak dptlah singgah..

    ReplyDelete
  3. Tahniah kepada yang menang.. Nexttttt Cik Ti pula.... hihi

    ReplyDelete
  4. sampai 311 komen.perghh...tu kat blog ni je.kalau campur komen dia kat blog lain, agak2 berapa ekk?

    http://kucenmaster.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. phewww, tersenarai jugak yee. huhu

    ReplyDelete
  6. tahniah..nak jugalkkk..hhehhee

    ReplyDelete
  7. Tahniah semua..wahh hebat tu penangan EFG :)

    ReplyDelete
  8. wah tahniah la buat pemenang baru..memang naik la pv akak..bestnya... :)

    ReplyDelete
  9. Banyaknya komen dari juara komen..tak terkejar macam ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju sgt !!!! fuhhh, berpeluh lari nk kejar nihh, hahahaa

      Delete
  10. hahhaaa, nona nk usahakan bulan 8 ni, boleh takkkkk...hehhee

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah