Monday, May 18, 2015

SETIAP RUMAH PERLU ADA 1 PERIUK AJAIB GENERATION 2

ASSALAMUALAIKUM...  


Semua kene ada 1 Gadjet ini dirumah

Gadjet khas untuk kaum wanita & surirumah...
Boleh dibuat hadiah dan digunakan untuk keperluan harian anda dirumah.
Memperkenalkan Gadjet Are IKAN  "Periuk Ajaib Generation 2" Edaran Menang Glasware

 
Percuma dengan setiap pembelian
~Getah Gantian
~Rak Serbaguna
~Buku Resepi
~VCD
"Penutup Periuk boleh ditanggalkan" Hanya periuk ajaib boleh dibuka dan dipisahkan. cara untuk memisahklannya semula ialah anda perlu sendengkan periuk ajaib



                     
Saiz Periuk Ajaib Gen 2


Cara nak bersihkan Periuk Ajaib
Ayam masak berempah gambar sebelum

        
Ayam masak berempah gambar selepas  
Aksesori Periuk Ajaib



Set 5 beradik
~ Pemangang Ajaib
~ Periuk Ajaib
~ Periuk Goreng Ajaib
~ Periuk kukus Ajaib
~ Walfle Ajaib
~ Pizza Ajaib (Terbaharu)




JIKA BERMINAT : bolelah whatsapp kepada: 0136908331 Bonde

66 comments:

  1. Dah ada juga kat rumah..memang mudah ada pemanggang ajaib ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohhh dah ada ye kat rumah.mcm best je

      Delete
    2. Irra pon ada satu. Mudah dan cepat

      Delete
    3. saya belum beli lagi...risau pula kalau isteri langsung tak mahu makan luar....

      Delete
  2. best juga kalau ada satu periuk ni kan kak..macam2 boleh masak dalam periuk tu..bakar pun boleh tuu.. ^_^

    ReplyDelete
  3. Memang mudah.. Masak lamb chop kejap jer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh masak lamb chop ke papaaa

      Delete
    2. Iyeerr.. Jgn jeles yerk.. Heheh

      Delete
    3. yg penting kadar pengunaan minyak...tu kurang

      psttttt kc goeng daging burger @ sosej x pyh letak minyak....

      Delete
    4. Perghhh tak pernah try lamb lagi..yummyyyy

      Delete
    5. Alahai lamb chop, ngencess lak

      Delete
    6. lamb chop jangan disebut i pantang

      Delete
  4. Benda wajib ada, senang nk masak bila ada bnda ni ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang wajib beli khas buat isteri

      Delete
    2. Kita mak mentua bagi.,hehehe

      Delete
    3. Untungla mak mertua bagi, kiter kena beli sndiri je

      Delete
    4. untungnya mak mertua bagi

      Delete
  5. Saya pun dah ada...mmg memudahkan kerja2 di dapur...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg dah ada, alhamdulillah berpuashati ....

      Delete
    2. seronoknya ramai yang dah berpuashati

      Delete
    3. Produk yg bgus, mesti ramai yg puas hati ;)

      Delete
    4. ramai dah guna, ramai dah puashati? jadi produk ini memang baik la kan?

      Delete
  6. Mcm2 koleksi yg ada AJAIB ni dh skarang ye..sy ada yg mula2 dlu pemanggang AJAIB..mmg murah and cpt sediakn lauk.. Nk2 bln puasa xlama lg..mmg sesuai sgt

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannnn mama tisya...

      kalau sahur goreng telur mata, dadar dlm tu ... senang cepat dan mudah...

      Delete
    2. bulan puasa dah hampir, kena keluarkan balik dari simpanan

      Delete
    3. bulan puasa pasti lebih bermakna

      Delete
    4. CN beli pun sbb nk pose, cepat nak masak

      Delete
    5. awalnya CN beli....nanti kongsi resepi ya

      Delete
  7. aduh menggodanya..klu byk duit dah lama beli satu set,hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena menabung ni tuk beli set tu semua

      Delete
    2. tapi rasa harga amat berpatutan

      Delete
  8. masuk wishlist SB tahun depan ni..hihii

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai Sue Bee lama rasa tak ke blog SB

      Delete
  9. SA..pemanggang ajaib memang terbaikk..nak masak apa pun boleh

    ReplyDelete
  10. mmg sgt2 berguna periuk ajaib nie..

    ReplyDelete
  11. memang terbaik produk ini...ianya akan membuatkan para isteri lebih rajin memasang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memasang?muahahhaaa typo ke?

      Delete
    2. muahahaha...sampai kesini pun typo...memasak la

      Delete
  12. Replies
    1. Betul tu. Org laki pon boleh terer memasak tau dgn pemanggang ajaib ni

      Delete
    2. orang laki masak daging burger dan panggang kambing boleh la

      Delete
  13. Nak bakar2 atau memasak dgn penggunaan minyak yg sikit dan sihat elok sangat guna pemanggang ajaib. Nak bg hadiah kat pengantin baru pon bagus sangat,,hehe

    ReplyDelete
  14. memang tengah bodek cik suami pun beli periuk ni 1...dia kata nak buat apa...terus Fida cakap nak kurus kena pakai periuk ni..hehehe

    ReplyDelete
  15. ni kalau beli pun en. suami yang akan guna.. hehehe..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah