Friday, May 29, 2015

Badan Kecik Hati Besar...

Qhaira Dobot Mama



Kenapa aku ckp mcm tu?
Cer korang tgok  apa dia cuba buat...hahaha...kasut sendiri x mo pakai..tp nak pakai kaut org dewasa...comel jer kan..
Itu maknanya otak dia sedang berhubung..Exploring sesuatu di luar jangkaan...
Haila anak buah kesayanganku ini....





13 comments:

  1. kat rumah ai tak letak kasut tumit atas lantai, takut bila anak2 cuba nanti jatuh.. huhuhu.. tapi dak Nuha tak pernah pulak nak cuba.. mesti dia carik nak pakai kasut dia sendiri..

    ReplyDelete
  2. mesti hati kena besar baru ada impian besar katanya hihihi

    ReplyDelete
  3. hahahah...dia heran kenapa besar ni..kaki aku kecik aje

    ReplyDelete
  4. dia pun teringin gak nak pakai kasut McDonald tu

    ReplyDelete
  5. comelnye qhaira..semua benda tgh nak explore ye skrg ^^

    ReplyDelete
  6. lepas dapat masukkan kaki pastu berjalan pulak..lagi comel tengok..hehehe

    ReplyDelete
  7. betul dia berjiwa besar kak suria

    ReplyDelete
  8. Hehe... Smngat tu yg penting..

    ReplyDelete
  9. Memang anak-anak ni macam-macam keletah semasa kecil kan?

    ReplyDelete
  10. Melentur buluh, biar dari rebung nyaaa~
    mse kecik ni lah kena ajor betol2, jadik contohh,ye dop~

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah