Wednesday, May 13, 2015

WW~ Aku Cabar Kau!!!!


Kalau berani comment la.....


29 comments:

  1. alamak..takutnya..eh, tapi tereply pulak..huhu..

    ReplyDelete
  2. Hanya kenal nama blogger, belum jumpa orangnya lagi... tapi nampak/rasanya SA di sini dan di luar mungkin sama sahaja..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak suria x leh reply papaG reply kn kt sini la.. Heheh

      Delete
  3. wahh, susah cabaran ni, apa kata kak SA buat lompat bintang 5 kali sehari. hihi

    ReplyDelete
  4. Bila nak jemput saya makan nasi minyak?
    :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. u can read my mind la doc...hahahahahaha..

      haaa kak..jawab2..2 org tanye dh nie..ahahaha

      Delete
  5. apa ek nak cakap kat akak? haaa... i nak makan kat meja beradab nanti yer...hik hik hik....

    ReplyDelete
  6. Fida nak cabar SA cakap nogori laju2 dalam masa 5 saat
    ayat dia..saya anak negeri sembilan.saya sayang negeri sembilan.hari-hari saya makan ikan sembilang..heheheh
    merepek kan..tapi best..

    ReplyDelete
  7. baru lepas komen kat blog Nurul Yui tadi..sama jugaklah..takde ape nak cakap cuma nak komen macam ni je..boleh.hihi

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. eeerrrr....apa ye...erm.....aaaaa.....
    tak de apa2 la...

    heheheheh

    ReplyDelete
  10. Ermm ermm cam takut jer nsk komen hahaha

    ReplyDelete
  11. lalala. kite datang sini. hehe. ^^

    ReplyDelete
  12. bila nak hantar kad jemputan?hihik

    ReplyDelete
  13. wohoooo~ main cabar2.ok, kita sahut cabaran. ^_^

    kak SA, bila nk blanja kita baskin robbins? =P

    ReplyDelete
  14. tak terkata nak komen.....

    ReplyDelete
  15. Kak suria.. Saya single.. Hahah #Tipu

    ReplyDelete
  16. Kak SA, bila nk open table ni? Job advert byk tu..hehe

    ReplyDelete
  17. kita nak jumpa.. nak ukur ketinggian.. ekekeke..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah