Friday, May 29, 2015

Bekal Hari Ini....

SOTONG MASAK KICAP


Hi korang....dah makan ke? Macam biasa ari ni aku bawak bekal...lauk simple je xde sayur goreng pun...Sotong kicap semata2..makan ngan nasi panas ngan kawan2 opis..
Alhamdulillah rezki hari ni...kenyang pun kenyang...jap lagi nak cari batang mancis nak tupang kelopak mata...sure mengantuk...kalau xde batang mancis...batang mop pun boleh la...ahaks...
esok dah cuti weh...apa plan korang?

9 comments:

  1. capsicum tu kira sayur je kak.hihi..sedap jugak! Amboii nak tupang mata dengan batang mop..boleh ke tu :p

    ReplyDelete
  2. cocok banget buat makan siang nih mba sotongnya :)

    ReplyDelete
  3. ambo pun bawak bekal hari ni....

    ReplyDelete
  4. perrgghhh....simple pun cukup k.sue...pekena nasi paneh...wow gitu...!!

    ReplyDelete
  5. Tak pernah cuba lagi sotong masak kicap sebab anak2 lebih suka makan sambal sotong.. mungkin satu hari nanti ai cuba resepi ni.. ;)

    ReplyDelete
  6. Lama tak makan makann laut.. Terpksa la pantang buat masa ni.

    ReplyDelete
  7. Sedapnya sotong masak kicap tu..rajin bawa bekal yea

    ReplyDelete
  8. sotong tepung, feveret..sotong lain..nona kureng sikit, tp telan je klau tu yg adoo, hehehe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah