Friday, May 8, 2015

Model Baru KFC KLIA2

Si Kembar Jemput Acu Di KLIA 2

Rabu lepas si kembar kesayangan aku ni ikut Ibu dan Ayah pi jemput Acu kat KLIA 2, Acu cuti beberapa hari memandangkan Penang cuti katanya...kebetulan plak kazen kami punya wedding jugak Ahad nanti..lepas wedding tu kena gerak balik hantar Acu ke KLIA 2.

Seronok betul diorang dapat berjalan....bukan selalu keluar sebab Ibu Ayah sibuk kerja kan....sure bosan duk umah nenek diorang....



Kakak Adeliya nak duduk depan je kan...sian Adik kat belakang...



Baru Nampak Aressa...ermmm...sebenarnya mama x perasan mana satu kakak mana satu adik ni..


Diorang ni memang suka makan KFC, kalau Nampak je KFC mesti pakat2 berbisik antara diorang ngan kakak Dania...selalu mama la yang kena...sesekali boleh eh...selalu x dapek de...muak kot makan ayam...hehehe....



Mama > Aku

Ibu > mak diorang


25 comments:

  1. comel model kfc hihi

    *btw, cantik sidebar blog kemas ^_^

    ReplyDelete
  2. Cantik sungguh si kembar ni..

    ReplyDelete
  3. bdk2 kalo ke airport suka sgt dok atas troli gtu

    ReplyDelete
  4. sorry, mknenye...akak bermadu ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamakk....adoiii...si kembar ni anak buah akak la dik..anak adik akak...anak2 buah mmg panggil akak mama...akak x pernah bermadu la yunk...akak ni single mom...

      Delete
    2. Hahahaha.. Mmpu ketawa jer..

      Delete
  5. cantik betul si kembar nie..muke seriras sgt..

    ReplyDelete
  6. Comelnya. Suke tgk kembar mcm niii. Muka sama baju sama.

    ReplyDelete
  7. ooo... entry ni yang dikatakan bermadu tu.. ok2..
    tapi betullah SA, pada sesiapa yang tak tahu akan bertanya begitu..
    jalan selamat, godek entry lama2, pasti bertemu jawapannya..

    ReplyDelete
  8. bila kembar memang sukar nak bezakan kalau sekali sekali tengok kan...
    #kak Azi EFG#

    ReplyDelete
  9. besar nanti cun nih.kasut je yang boleh membezakan diaorang..hahahh

    ReplyDelete
  10. Dh bsr si kmbr ni ya... Kjapje..

    ReplyDelete
  11. Makin lama mkin cute si kembar ni

    ReplyDelete
  12. comel betul si kembar nih..

    ReplyDelete
  13. Suka makan ayam terpengaruh dengan citer Upin Ipin ke ni?

    ReplyDelete
  14. haha..pandai betul si kembar posing..kfc memang disukai ramai terutama anak2 .. :)

    ReplyDelete
  15. Teringin dpt anak kembar la kak suria..

    ReplyDelete
  16. Comelnyer kembar ni, rambut tu yg mahal

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah