Thursday, May 5, 2016

Kaki Mama Pun Boleh Jadi Bahan Mainan...

Hi korang...

Si tembam aku ni tengah demam...mood memang swing je...kadang- kadang nak berdukung je..kadang- kadang aktif melasak walau tengah demam...suara dia serak serak basah...nak plak dia tengah kuat bercakap sekarang ni...bila dia buat perangai tu karang letih nak melayan..paling letih mommy dia la sebab dia rapat ngan mommy...

Meh la tengok dia mengerjakan kaki aku buat mainan dia...


ntah apa dia nak buat x tau la...


massage ke?


balut plak....

Bila tanya adik buat apa ni....

Dia jawab yutttt.....

erk....apa plak yuttttt....puas aku fikir....lama lepas tu baru aku faham....

laaaa...urut kaki mama rupanya...sebab sebelum tu ada suruh dia urut kaki...hehehe...pelatttt....

Sabar je la...yutt pun yutt la dik....

4 comments:

  1. hhehe comel je. bebudak ni tau kan kalau kita cakap sakit tak sihat mulalah nak suh makan ubat la, nak urutkan lah. layan kan je lah

    ReplyDelete
  2. rajin qhaira comel ni rupanya...senang mama esok-esok :)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah