Friday, May 27, 2016

Lunch RM6, Murah ke Mahal?


Hi korang...lunch today nasi goreng kampung telur mata ngan hati ayam..cost me RM6...hehehe...mahal ke murah pada korang?Aku rasa murah sebab biasa aku sure kena paling tidak RM8

Alhamdulillah..rezeki hari ni...
Happy weekend korang

Love,
Suria Amanda


8 comments:

  1. Ok je harga tu..portion pun banyak jugak tu.hehr

    ReplyDelete
  2. Yup, so far ok laaa.... Sebab nasi goreng kampung kan... RM6 shud be okay la kak...

    ReplyDelete
  3. boleh lah, rm 6.. ^^

    http://www.mohdnoorshawals.com/

    ReplyDelete
  4. bagi saya murah.. sebab kat tpt saya, bihun sup 2 mangkuk, pulut kuning seciput dengan kari ayam yang ayam dia 2,3 ketul kecik, teh tarik, teh panas dan milo ais..total rm18..mahal tak?

    ReplyDelete
  5. Masih lagi berpatutan sebab ada telur mata dan lauk hati..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah