Tuesday, May 31, 2016

Birthday Celebration Si Kembar dan Atuk

Hi Korang,

Birthday Si Kembar dan atuknya..sambut Ahad lepas minum petang..asalnya nak sambut tengahari tapi lambat masak...buat petang je la...si kembar memang ingat birthday Atuk..sebab birthday diaorang dah sambut kat tadika..sampai ke sudah diorang tak tau sebenarnya sambut sekali birthday diorang ngan birthday atuk...ala sambutan ala kadar je...sambut antara kami je...


Ice Cream Cake mama sponsor...


Punya la excited nak potong cake..si Qhaira plak macam blurr...


Si kembar ni buat apa2 mesti nak Qhaira ada sekali..sebab tu Qhaira macam blurrr


Si kembar sibuk posing Qhaira masih takde perasaan..kecik lagi kot...tak faham sangat


Amik gambar ngan ayah dan Ibu...


Time baik bukan main lagi berpeluk2


Tak sabar- sabar nak bukak hadiah...eh...Qhaira pun dapat hadiah?


bukak yang ibu dan ayah bagi dulu


diorang dapat set violin


mama bagi baju princess...boleh pakai raya....

Settle dah majlis diorang...tiap- tiap tahun habis la mama..si kembar jer dah 2 hadiah...pas ni relax...tunggu bulan 9 plak birthday Dania...insyaallah ada rezeki nak buat majlis skit untuk dia...hehehe....

Happy birthday si kembar...dan Happy Birthday atuk....


Love,
Suria Amanda


7 comments:

  1. happy birthday.wah semua benda kena beli sama ye :D

    ReplyDelete
  2. teringin nak makan kek jugak walaupun bday dah lepas. hihi..anyway happy birthday, twins..semoga menjadi anak yg solehah dan sentiasa menghormati kedua orang tua mu..

    ReplyDelete
  3. syoknya si kembaq sambut birthday..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah