Monday, May 30, 2016

No Monday Blues Please...


Assalammualaikum...
Hi korang...sihat?
Amacam hujung minggu korang? Sure best kan..nak plak cuti Sekolah kan..weekend Aku penuh ngan aktiviti..Kazen Aku kawen..sambut birthday si kembar ngan Abah..tak tau kenapa penat sangat2 padahal Takde buat keja apa pun..maybe kurang rehat kot masa jaga Mak kat IJN last week...no Monday Blues please...shuhhhh..go away...
Hari ni masuk kerja macam malas je..Hahaha...korang dah sarapan ke..aku dh dan hari ni makan bihun goreng je..itupun tak habis, lately takde selera..x tau la nak cakap macam mana..faktor umur la ni kot..asyik xde selera je sekarang ni...Tak tau la tekak ni nak makan apa ntah..
Letih dan bosan dengan benda yang sama je..


Love
Suria Amanda


3 comments:

  1. sedapnya kak...harga kat KL kalau macam ini. Memang murah

    ReplyDelete
  2. sedap menu sarapan macam tu..

    ReplyDelete
  3. Wah.. bestnya sarap dengan kopi o panas..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah