Wednesday, May 4, 2016

Lagi 4 Bulan UPSR, Mama Yang Seriau

Hi korang...

Pantang lepa..pantang hp terlepas dari tangan..ada jer yang selfie kat hp mama ni...ni la nasibnya bila anak dah besar dan dah jadi anak dara..mana- mana mak yang ada anak dara pun memang mengalami masalah yang sama kan...tak percaya kalu cuba tengok hp korang...hehehehe...

Ainnul Dania Huda...buah hati pengarang jantung aku..satu- satunya harta dunia akhirat...amanah allah yang perlu aku jaga seumur hidup...


Bab melawa bagi kat dia..


suka selfie ntah ikut perangai sapa


ramai cakap kami berdua tak serupa...tapi ada je yang sama...cuba cari...serupa tang mana

Lagi 4 bulan nak UPSR ni..

Mama yang nebes giler nak oiii....mama yang pening kepala...tahun ni UPSR sistem baru...sistem baru yang meruntun jiwa kebanyakkan anak- anak kita...sistem baru yang buat anak- anak confuse...sistem baru yang buat ibu bapa pening kepala...bukan tak nak push..tapi anak- anak yang meningkat remaja ni..kena layan seperti kawan...tak boleh paksa dia..mula2 dulu memang aku agak paksa..bila dipaksa dia akan tertekan...sekarang..aku berserah..aku hanya nak kan dia buat yang terbaik...insyaallah..kakak pasti berjaya...doa mama buat kakak sentiasa....

Semoga berjaya Ainnul Dania Huda...dan juga rakan- rakan seperjuangan...

8 comments:

  1. semoga berjaya anakanda. mama banyak2kan berdoa ya

    ReplyDelete
  2. ala..manis nyer diaaaa...
    study rajin² okey dear...

    ReplyDelete
  3. Comel dia kak. Hehe nampak matured. Semoga berjaya ye Dania

    ReplyDelete
  4. All the best ... Study smart tau jgn study hard... Lawa mcm mak dialah...

    ReplyDelete
  5. comel nya dania
    manis
    good luck dania

    ReplyDelete
  6. gud luck utk permata hati akak...
    insyallh dia boleh bt yg terbaik utk upsr nnti

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah