Wednesday, May 4, 2016

WW: Lenamu Menggamit Cemburuku...

Lena betul minah ni tido,...jeles plak...


Tajuk jiwang karat tak hengat....
Alangkah bestnya jadi budak kecik kan..tak yah besar sampai bila2..
X yah fikir kerja atau masalah melanda...kalau la ada kuasa tukarkan kita ni jadi budak kecik..aku orang pertama volunteer...( ini cakap2 kosong je ye...kang ada plak ostaz/ustazah alam Maya keji aku kang)

7 comments:

  1. heheh haah penah jugak terfikir benda yg sama. sonok nya lahai jadi budak kecik. tapi tu lah dulu masa kecik tak sabau nak besau. ingat dunia dewasa ni sonok sgt la sebab boleh kemana mana sendiri, duit sendiri, takyah exam. T_T

    ReplyDelete
  2. Selamat pagi ♥
    kan..kan...seronok jd budak kecik..:)

    ReplyDelete
  3. Itulah. Kalau dapat, memang nak balik zaman budak2. Bila ingat2, adoi indahnya la memori zaman tu.

    ReplyDelete
  4. tidur alas bear pun nyenyak je.geram je tengok..heheh

    ReplyDelete
  5. tapi tak seronok juga ..sbb asyik kena marah ngan mama
    mama kan tarzan

    ni situasi anak2 aku la .. hahahhaha

    ReplyDelete
  6. bahagia jer rasa bila duduk masa zaman budak-budak dulu..takde fikir apa2..ya ALLAH ase macam nak pulang ke masa lalu..tak nak duduk zaman sekarang yang sangat.........hurmm

    ReplyDelete
  7. alololo.. tengah bayangkan letak dak Nuha kat sebelah dia.. ;)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah