Monday, May 23, 2016

Temankan Mak Di IJN

Hi korang..

Aku cuti 3 hari bermula hari ni..mak akan jalani procedure Angioram, masukkan kamera dalam saluran nadi nak check jantung mak kalau ada saluran darah yang tersumbat dan blocking injap jantung mak..kesian mak...mak agak takut nak jalani procedure ni...so malam ni aku akan teman mak sebab takut mak lemah sikit lepas procedure ni kan...walau mak nampak tegap tapi mak tetap perlukan bantuan...insyaallah mak akan keluar ward Rabu nanti.

ward kat IJN ni selesa sangat...fully aircond

Aku setia standby kat katil mak ni tunggu sampai mak selesai...ahli keluarga tak boleh nak teman kan...so...kena la tunggu. Tak boleh nak kemana- mana...kalau nak pi beli makanan pun kejap2 je...cafeteria dah la jauh plak tu...

5 comments:

  1. Semoga mak SA segera sihat dan pulih sepenuhnya.

    Mak ada pengalaman 'menginap' di IJN selama berhari-hari selepas anak ke 3 mak menjalani permbedahan sewaktu usianya 7 hari...

    ReplyDelete
  2. Semoga dipermudahkan semuanya ye.. Haruslah selesa sis ni kn half swasta kerajaan... Cikna pun akan ke IJN 13/6 ni just check up utk abah,..;-)

    ReplyDelete
  3. semoga dipermudahkan dan cepat sembuh ...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah