Saturday, May 7, 2016

Kole Kacang Kuih Terpaling Sedap....

Hi korang..

Meh nak citer skit..ini la kuih tradisional yang aku terpaling suka sekali dan sentiasa aku cari...selain karipap dan cucur udang..ini yang aku suka..sayangnya kuih ni tak sentiasa ada kat mana- mana kedai akak jual kuih..katanya leceh nak buat...betul la tu..benda kalau sedap memang leceh skit nak buat kan...


aku suka taik minyak yang kat atas dia tu..penambah sedap...


4 ketul ni RM3.00..saje aku on kan HD kamera supaya image tu buat korang terliur..

Selalunya korang akan jumpa kole kacang ni kat pasar2 malam or kat bazaar ramadhan kan...nak buat memang la aku ni tangan bangku..bab buat kuih aku memang x reti de...tak usah la suruh aku belajar...aku macam bengap skit bab buat kuih..tak leh nak hadam resepi ikut sukatan..aku lebih suka buat lauk pauk yang sukati aku je nak letak bape banyak bahan...hahahaha....

Terliur ke korang?

Ampun la ye..hahaha..aku memang sengaja...

Okbai....

4 comments:

  1. saya pun suka sangat makan kuih ni

    ReplyDelete
  2. Nampak macam sedap..tapi tak pernah try lagi ni..hehe

    ReplyDelete
  3. tak pernah cuba lagi.. sedap ya..

    ReplyDelete
  4. Memang terliur pun.. lama dah x makan kole kacang nie..
    susah nak jumpa yang sedap..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah