Thursday, May 5, 2016

Mak oiii Besarnya Kerang, Ini Bikin Panas ni...

Hi korang...

Aku tengah bengang ngan adik aku ni....tgh aku lepak2 ari tu tetiba dia hantar gambo ni..dia saje bikin panas bg hakak dia ni meletup2 perasaan sebab hakaknya pencinta seafood especially kerang yang tegar...cer korang tgok gambo tu..tak panas ke hati korang....besar giler kerang tu semua..terliur aku..ni dia pi makan ari tu kat Padang Kota ngan laki dia...mentang2 duk Penang...


eleh...cengkerang je besar tuh...isi ciput je...sure punya...


tak yah compare2...dari sini nampak kerang tu besau...

Aku fikir mak tengah tak sihat je ni...kalau mak sihat..aku angkut mak abah pi Penang la ni jugak...tapi apakan daya...tunggu la hujung tahun...Dania dah abis exam..mak abah dah sihat semula..leh la bercuti lama skit kat Penang...banyak tempat tak explore lagi..banyak tempat tak bawak Mak Abah pi lagi...adik bongsu aku kat utara ni..ke utara je la kami nanti...takpe..tunggu eh..pejam celik pejam celik je dah hujung tahun....hujung tahun kita serbu Penang....

17 comments:

  1. Kemain besaunye kerang tuh kak..puas makan nie..

    ReplyDelete
  2. fuiyoo..kerang terlebih zat ke apa ni, SA?..SB pon peminat setia kerang tapi tak leh nak ikotkan hati sangat kalau nak makan benda alah ni..

    ReplyDelete
  3. Hari tu makan dekat Pangkor besar macam ni jugak. Isi pun besar.

    ReplyDelete
  4. perghhhhhhhhhhhh besarnye along....kalo dah besar gitu ngeri plak lieya nak makan...penah order ...sekali sampai besar2..siap ade bulu dlm die hahaahahah..geli terus nak makan...

    ReplyDelete
  5. mak datokk..besarnyaa kerang....sedap tu cicah cili..hehe

    ReplyDelete
  6. Mak aiiiiii...
    bapak besar...

    ReplyDelete
  7. kak ...kat sabah aritu ade kerang lg besar dr ni tp sy takut nk mkn ... huhuhu

    ReplyDelete
  8. besaunyaaa T_T kat sini ciput je. hahaha

    ReplyDelete
  9. mmg terliur la tgk kerang tu..:)

    ReplyDelete
  10. beso nye dikkk...tapi tak bole lawan kerang yg akak penah tengok masa cuti2 kat KK dua tahun lepas...lagi beso dik oiii...sampai naik seriau akak nak makan...takut pulak tengok dah beso2 camtu...hahaha...semoga mak ayah adik di berikan kesembuhan dan sehat2 lepas ni ye

    ReplyDelete
  11. memang besar tu.
    suka yang size sadang-sedang je.
    yang besar2 ada rasa sikit ngeri..hahaha

    ReplyDelete
  12. lama x makan kerang rebus or bakar
    dtg penang lagi jpa kita makan kerang bakar kat padang kota na

    ReplyDelete
  13. tu dia.. dapat 2-3 pun dah puas makan ni.

    ReplyDelete
  14. besaryaaaaa.. tapi tak suka kerang besar, sebab rasa isinya dah lain.. suka kerang yang saiz kecil dan sekali ngap terus masuk tekak hahahaa

    ReplyDelete
  15. Makhaihh besar tu.. slalu pergi dulu kecik biasa-biasa je..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah