Saturday, October 1, 2016

Pengumuman Top Komentator September


Hi korang...

Macam biasa setiap 1 hb aku akan umumkan pemenang Top Komentator 
Untuk pemenang bulan September jatuh kepada

ROSMIZA ALI

tahniah..sila emailkan details anda ke Suriaamanda@yahoo.com
Title email : Pemenang Top Komentator September 2016

Kepada yang x menang sila cuba lagi untuk Bulan Oktober..

Hadiah untuk bulan Oktober aku tengah cari lagi...teruskan mengomen ye...just nak mintak tolong komen panjang2 skit..2 patah perkataan macam x puas nak baca la sayang2 semua..


7 comments:

  1. tahniahhhh.. akan di usahakan lagi untuk bulan ni..hehe

    ReplyDelete
  2. Wah! Alhamdulillah, rejeki September.. Heheh.. Terima kasih sis SA! Nanti MD emailkan details.. ^_^

    ReplyDelete
  3. Tahniah buat yang tersenarai. Nak nak pemenang pertama...

    ReplyDelete
  4. Tahniah buat semua pengomen tegar.. ☺
    Seronoknya kalau dapat masuk mana2 list pengomen. Saya dah tak dapat nak aktif mcm dlu. Huhuk..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah