Saturday, October 1, 2016

Pengumuman Top Komentator September


Hi korang...

Macam biasa setiap 1 hb aku akan umumkan pemenang Top Komentator 
Untuk pemenang bulan September jatuh kepada

ROSMIZA ALI

tahniah..sila emailkan details anda ke Suriaamanda@yahoo.com
Title email : Pemenang Top Komentator September 2016

Kepada yang x menang sila cuba lagi untuk Bulan Oktober..

Hadiah untuk bulan Oktober aku tengah cari lagi...teruskan mengomen ye...just nak mintak tolong komen panjang2 skit..2 patah perkataan macam x puas nak baca la sayang2 semua..


9 comments:

  1. tahniahhhh.. akan di usahakan lagi untuk bulan ni..hehe

    ReplyDelete
  2. Wah! Alhamdulillah, rejeki September.. Heheh.. Terima kasih sis SA! Nanti MD emailkan details.. ^_^

    ReplyDelete
  3. Tahniah buat yang tersenarai. Nak nak pemenang pertama...

    ReplyDelete
  4. Tahniah buat semua pengomen tegar.. ☺
    Seronoknya kalau dapat masuk mana2 list pengomen. Saya dah tak dapat nak aktif mcm dlu. Huhuk..

    ReplyDelete
  5. Setiap bulan ada hadiah.. Best le blog nih

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah