Saturday, October 22, 2016

Senarai Lagu Konsert GV3 Minggu Ke 2

Hi korang

Malam esok konsert GV3 minggu ke dua..kalau konsert minggu pertama mendapat sambutan hebat peminat seni tanahair dan tak kurang jugak ada yang kecam...harap- harap minggu ni lagi hebat....


Berikut merupakan senarai lagu untuk 12 orang peserta...wahhh...lagu kenangan ni...harap semua tak pancit la...

jom tengok apa tajuk lagu diorang

  1. Ameng  - Epilog Cinta
  2. Gmie - Januari
  3. Razis Ismail - Bunga Pujaan
  4. Rem - Suratan atau Kebetulan
  5. Shidi - Meneka dalam Kesamaran
  6. Zarul - Untukmu selamanya
  7. Azharina - Sinaran
  8. Elly Mazlein - Berpisah Jua
  9. Intan Sarafina - Pudar
  10. Nora - Setelah Aku Kau Miliki
  11. Siti Sarah - Teratai Layu Di Tasik Madu
  12. Zur Eda - Berpaut Di Dahan Cinta
Alahaiiii...tak sabar nya nak tengok konsert...ye aku minat lagu2 zaman aku...jangan kecam aku eh...so..mana #teamzarul, #teamelly #sarah......jom tunggu depan tv malam esok..pastikan ada titsbit sekali ok....

See Ya!!

10 comments:

  1. Mak 'suka' bukan 'sokong' Razis sebab dia lebihkurang seusia dengan mak....hahaha

    ReplyDelete
  2. Hello ! This is not spam! But just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    ++++++
    Hello! Ini bukan spam! Tetapi hanya jemputan untuk menyertai kami di "Direktori Blogspot" untuk membuat blog anda di 200 Negara
    Mendaftar dalam komen: Nama blog; alamat blog; dan negara
    Semua penyertaan akan menerima anugerah untuk blog anda
    hormatnya
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. wow..lagu..menggamit memori sungguh ni..hehe

    ReplyDelete
  4. Team intan..team elly..team ameng

    ReplyDelete
  5. Suka lagu Elly nyanyi tu... penuh emosi...

    ReplyDelete
  6. Lagu2 lama mcm ni fav saya juga. Tapi syg nya xdpt nk tgk. Mybe blh cri kt youtube je la kut.

    ReplyDelete
  7. Suka zarul nyanyi lagu kump visa. Memamg genre dia pun.

    ReplyDelete
  8. Suka zarul nyanyi lagu visa ni. Memang genre dia pun

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah