Wednesday, October 19, 2016

Jom Kurus Dengan Jus Qalbi Al Ehsan

JUS QALBI AGEN PELANSINGAN BADAN SEMULAJADI TERBAIK

Dengan tagline Nikmati Kelazatan Alami Keajaiban serta di formulasikan dengan 5 bahan semulajdi terpilih dan 100% tanpa bahan pengawet, Jus Qalbi kini menjadi pilihan ramai kerana terbukti berupaya menurunkan kandungan kolestrol dalam tubuh badan.

Jus Qalbi Al Ehsan juga merupakan minuman supplemen yang mampu menjana tenaga tambahan serta kaya dengan Vitamin C yang baik untuk kecantikkan kulit serta sistem imunisasi dan sistem penghadaman.Dihasilkan tanpa pengawet tiruan, mampu membaik pulih serta merangsang sistem peredaran darah serta mengurangkan risiko yang berkaitan dengan kompliksai Jantung, Stroke, Sakit Dada, Darah Tinggi dan kebas anggota badan sekiranya diamalkan secara konsisten

5 Bahan semulajadi terpilih adalah :

  • Cuka Epal
  • Bawang Putih
  • Madu
  • Halia 
  • Lemon


Cara pengambilan Jus Qalbi 

  • Goncang sebelum minum
  • 1 sudu makan sebelum sarapan
  • 1 sudu makan sebelum tidur
  • GUNAKAN SUDU PLASTIK SAHAJA
  • Disyorkan di simpan di dalam peti sejuk selepas dibuka


Pengalaman Aku sepanjang pengambilan Jus Qalbi Al- Ehsan 

Sebenarnya masa pertama kali mencuba..aku rasa agak tak boleh terima dengan bau Jus Qalbi ni...antara telan dengan tak telan je..tapi sebabkan nak mencuba maka tabahkan hati, telan jugak sesudu tapi...semua yang aku makan tu terkeluar semula...Esoknya ubah cara pengambilan...sesudu Jus Qalbi aku campurkan dengan air suam dan kacau sebati..minum air tersebut..lepas tu makan gula- gula...bukan sebab apa..sebab nak hilangkan bau Jus Qalbi ni...tapi setelah 3 hari amalkan aku dah macam serasi dan dah boleh terima walau masih campurkan dengan Jus lain atau air suam.
Harap- harap lepas ni boleh la ambil tanpa campurkan dengan air atau jus lain...

Selain itu, Jus Qalbi Al-Ehsan juga dikenali sebagai agen pelangsingan badan semulajadi terbaik. Seperti yang semua tahu, lemon dan madu asli adalah dua gabungan terbaik untuk mereka yang mahu menurunkan berat badan dan mengurangkan kolestrol dalam badan. Sebab tu aku nekad nak terus amalkan Jus Qalbi Al- Ehsan ni...sebab aku nak kuruskan sikit badan...memang la orang x nampak aku gemuk celah mana kan...tapi tak salah kalau nak kurangkan sedikit beberapa kilo berat badan..Untuk lebih sihat dan lebih bertenaga...


Harga sebotol Jus Qalbi Al-Ehsan

Korang tak perlu risau sebab harga Jus Qalbi ini adalah berpatutan dan mampu milik..

Sebotol Jus Qalbi Al-Ehsan cuma berharga RM79 (SM) / RM89 (SS) sahaja.

Berminat untuk mencuba Jus Qalbi Al-Ehsan?

atau 

Sebarang Pertanyaan

Hubungi :

Telefon : 03-5511 4366 / 017- 7300366/ 017-3730366
Facebook : Jus Qalbi Al-Ehsan


6 comments:

  1. Rase tu no 2, yang penting khasiatnya kan.. :)

    ReplyDelete
  2. Thanks sharing :)
    amboi...lawo nya yang pegang botol tu :)

    ReplyDelete
  3. euwwww..kite baru nak cuba ni kak.. harapnye mampu laaa nak telan..hihi

    ReplyDelete
  4. Kdng2 orng kata x leh nk telan. Tp orng lain ok je. Hee
    Tekak masing masing kn.. hee

    ReplyDelete
  5. Apa rasa dia sis sampai susah nak terima dek tekak tu? Huhu..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah