Monday, October 31, 2016

Harga Minyak Naik 15 Sen!!!


Naik lagi.....

Harga runcit baharu bagi RON95 berkuat kuasa 1 November 2016 ialah RM1.95 seliter manakala RON97 (RM2.30 seliter).

Harga runcit baharu bagi diesel pula ialah RM1.90 seliter.
Ini menunjukkan harga petrol dan diesel telah naik sebanyak 15 sen bagi setiap liter.

Harga ini akan mula dikuat-kuasakan pada tengah malam 1 November (12:01 tengah malam).

Lepas ni x tau la apa plak lagi harga yang akan naik...kita aimed Minyak Masak plak erk.....

Syukur...Malaysia Masih aman......

12 comments:

  1. Naik lagiii... turun sekupang naik tiga kupang, abih camno :(

    ReplyDelete
  2. adoiiyaiii..mkin meningkat taraf hidup

    ReplyDelete
  3. tu la naik byk kali..turun skit je..bertabah la rakyat msia

    ReplyDelete
  4. taniah2...
    minyak masak naik, minyak petrol naik...

    ReplyDelete
  5. rasa macam nak naik minyak pula pagi ini :)

    ReplyDelete
  6. hurmm..naik lagi..minyak masak pun naik.. gaji sama ja. pening pikir belanja :(

    ReplyDelete
  7. Emmmm taktau laa nak cakap apa lagi..Malaysia makin terukkk

    ReplyDelete
  8. Nak buat macma mana. Hadap ajelah.....

    ReplyDelete
  9. Naik memanjang...
    Lepas nie harga barang lak naik..

    ReplyDelete
  10. semua pun nak naik..kalau gaji tiap bulan naik okay jugak kan

    ReplyDelete
  11. Lpeasni harga barang pulak naik...

    ReplyDelete
  12. Hehehe.. Bulan depan harga minyak diumumkan setiap minggu

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah