Monday, November 7, 2016

Senarai Lagu Konsert Gegar Vaganza Minggu Ke 5


Konsert ke 4 penuh kontroversi di mana sepatutnya tiada penyingkiran tetapi gempar dengan Elly Mazlein menarik diri kerana terasa hati dengan komen TokRam...well harap pihak astro berjaya memujuk Elly Mazlein..

Dalam pada tu jom tengok senarai lagu untuk konsert minggu ni...
Tema untuk minggu ke 5 adalah Hits Vaganza



LAGU YANG BAKAL DINYANYIKAN PESERTA GEGAR VAGANZA 2016

Siti Sarah
Purnama Merindu (Siti Nurhaliza)

Azharina
Berhenti Berharap (Sheila On 7)

Zarul Umbrella
Ku Rela Dibenci (Aiman Tino)

Nora
Kasih (Hetty Koes Endang)

Shidi Data
Ratuku (Awie)

Zur Eda
I Will Survive (Gloria Gaynor)

Gmie Screen
Sentuhan Kecundang (Ekamatra)

Ameng Spring
Tiara (Kris)

Intan Sarafina
Jika Kau Rasa Getarnya (Slam)

LAGU YANG BAKAL DINYANYIKAN PESERTA GEGAR VAGANZA 2016

Siti Sarah
Purnama Merindu (Siti Nurhaliza)

Azharina
Berhenti Berharap (Sheila On 7)

Zarul Umbrella
Ku Rela Dibenci (Aiman Tino)

Nora
Kasih (Hetty Koes Endang)

Shidi Data
Ratuku (Awie)

Zur Eda
I Will Survive (Gloria Gaynor)

Gmie Screen
Sentuhan Kecundang (Ekamatra)

Ameng Spring
Tiara (Kris)

Intan Sarafina
Jika Kau Rasa Getarnya (Slam)


So kita nantikan konsert minggu ke 5 Ahad nanti

4 comments:

  1. Finally lagu Aiman tino masuk GV hahahahahahaha Zarul pulak tu menyanyi duhh nak guling gelak!

    ReplyDelete
  2. smlm dana tgk balik rakaman GV minggu ke4, saja nk dgr apa tok ram kata, kritikan dia biasa je, sbb tak la pds sgt bg dana... n yg bab raih simpati tu bkn dia kata raih simpati astro tp dr juri, masa tok ram ckp tu dia sambil gelak2 mcm dia gurau sebenarnya... tau jelah kan tok ram tu camne

    harap2 semua penyanyi dpt sampaikan lagu ngn best, thn ni rasa semua hebat2... lgpun rindu pd depa2 yg dh jarang dgr lagu kt radio

    ReplyDelete
  3. Hehehe.. Memang tak de masa nak tengok tv.. Tengok keputusan ajelah

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah