Wednesday, November 16, 2016

WW: Jaga Perasaan


Sejauh mana kebenaran quotes diatas?
Jom sama- sama kita bincangkan....

15 comments:

  1. kalau untuk orang yang kita sayang tak salah..Contohnya untuk mak..tapi kalau untuk orang yang terang2 macam nak ambil kesempatan kat kita, orng yang tak de kena mengena dengan kita , orang yang boleh datang dan pergi sesuaka hati tu..erm.tak payah nak sabar sangat la..jalan terus je..heheheh

    ReplyDelete
  2. betol..kadang2 kita ni puas jaga hati orang..tapi orang yang tak tahu nak jaga hati kita..asyik nampak dia je yang betol..kita ni semua salah.. haihhh

    ReplyDelete
  3. hurmmmm..diam sajalah. malas nak panjang2kan cerita. sabar seja selagi mampu.

    ps setuju 100% dengan quotes tu

    ReplyDelete
  4. sabar pun ade hadnye along...lama2 pendam..lama2 simpan lagi besar luka yg jadi...lagi payah nak sembuh....

    ReplyDelete
  5. Pernah rasa macam ni sampaikan rasa taknak bercakap dengan sesiapa. Huhu

    ReplyDelete
  6. sokong sangat kak. kekadang penat jaga perasaan orang. lupa agaknya kita pun ada hati jugak

    ReplyDelete
  7. Selalunya untuk orang kita sayanglah.. Tapi kalau orang tu orang luar memang tak lah.. Letih tu.. Kita je nak kena jaga.. Sebab dah selalu kena sekarang nie Sha jaga hati sendiri je..

    ReplyDelete
  8. tp kadang kak... kalau terlalu jaga hati org lain pun penat jgk... hati kite sapa nk jaga

    ReplyDelete
  9. Adakala kita terluka sebab nak jaga perasaan org lain..

    ReplyDelete
  10. Besar ganjarannya untuk orang yang bersabar.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah