Tuesday, November 8, 2016

Nasi Goreng Kasih Sayang By Suriaamanda


Hi korang..
Well kenapa plak namanya nasi nasi goreng kasih sayang?haaa..aku masak dengan kasih sayang untuk orang tersayang jugak...sama-sama bawak bekal pi keja..jimat pun jimat...kan?ekceli bukan setakat boleh makan utk sarapan pagi je..boleh lajak sampai ke tengahari tau...so jimat banyak ni..balik umah malam nanti dh tak yah makan...
Haih esok nak masak apa plak erk...
Boleh bagi idea?
Tak boleh hari2 makan nasi...bahaya nanti berat badan naik....lagi bahaya.....

10 comments:

  1. Esok masak spagetti pula sis..
    Tak pun buat mee goreng..
    Nasi goreng tu menyelerakan sungguh..

    ReplyDelete
  2. rajin bw bekal..mmg jimat...sodap tu nasi goreng ngan ayam gtu...esok bw la sandwich

    ReplyDelete
  3. buat lah sandwich kak . burger ke. kebab ke,. ehehehe

    btw kita pulak kena makan nasik hari hari. kalau tak rasa serba tak kena hidup. gitchew tau. macam mana lah nak kembali ke size xs/ hahaha

    ReplyDelete
  4. akak dengan nieyl lebih kurang sama jugak..
    rajin perah otak cari resepi nak masak apa tok keesokkan hari...
    nieyl pun bawak bekal hari² pegi kerja..

    ReplyDelete
  5. cucur jagung ! Sedapnyaaaaa hehehe terikut tekak sendiri pulak kikiki

    ReplyDelete
  6. sedapnye tgk drummet tu haiihh

    ReplyDelete
  7. Nasi goreng tambah pulak ada ayam goreng, pehhh nikmat!

    ReplyDelete
  8. Nasi goreng kasih sayang nampak macam sedap. Memang sedap pun. Hee

    ReplyDelete
  9. Nasi goreng..pagi petang siang malam pun sesuai

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah