Sunday, November 27, 2016

Majlis Kesyukuran Buat Mak & Adik Bongsu

Assalammualaikum....
Selamat berhujung minggu korang...alhamdulillah semalam 26 Nov selamat berlangsungnya majlis kenduri kesyukuran buat mak dan adik bongsu...mak dah selamat operation dan sihat seperti sediakala..dan majlis kesyukuran buat adik bongsu yang dh 7 bulan hamil anak sulung...terima kasih buat tetamu yang hadir dan saudara mara juga...majlis yang ringkas dan meriah bila sesekali berkumpul..


Antara tetamu dikalangan saudara mara..sesekali berkumpul memang seronok

Kari ayam,tempoyak daun kayu sambal udang petai, sayur labu masak lemak putih, sayur kacang buncis dan kuih koci...

Makanan yang kami sediakan semuanya masak sendiri...penat masih x hilang..sekarang ni nak berehat sebab sakit kaki berdiri lama..hajat nak balik KL pun terbantut x larat...

Alhamdulillah...niat dihati nak buat kenduri dan bersedekah berjalan lancar....insyaallah akan ada majlis lain pula di masa akan datang...amin....


13 comments:

  1. Allhamdulillah.... semoga adik dan mak sis sihat sejahtera

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah majlis berjalan lancar
    tergoda tengok menu tu lah SA

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah
    Tahniah tuk adik bongsu
    Moga emak suria sihat hingga akhirnya
    amin

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah...
    moga mak akak terus sihat spt sediakala... adik akak moga di permudahkan semuanya

    msk sndiri gotong royong lg puas hati hasilnya kak...

    ReplyDelete
  5. Menyesal tengok! Kan dah lapor... Adehhh... Kuih koci tu... Nakkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!

    ReplyDelete
  6. Sedapnya gulai tempoyak kayu tu SA....
    Kenduri masak sendiri mmg puaslah makan ye SA..

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah.. semoga Mak sis akan terus dikurniakan kesihatan yang baik..
    Buat adik sis, semoga dipermudahkan sepanjang mengandung dan juga proses bersalin nanti..

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah ....menu pun best tu kak

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar. Meriahh sangat majlis. Gulai tempoyak daun kayu tu mengancam.

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah.. Selesai kenduri kesyukuran. Bab makanan memang terbaikk!

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah.. Moga sihat dan selamat semuanya..

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah semoga dipermudahkan segala niat kak SA

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah