Monday, November 7, 2016

Masak Memasak Hujung Minggu Suriaamanda

Hi korang...

Jangan kecam aku ye...bukan menggoda..bukan nak buat terliur..as usual sekadar berkongsi di sini..mana tau kalau korang buntu tak tau nak masak apa..boleh je refer kat sini..hehehe...matilanak ramai terliur jap lagi...


Daging Batang Pinang Masak Lemak Cili Api


Ikan tilapia goreng berlada..


Kangkung celur


Sambal Belacan Pedas Nak Mati


Sayur Campur

Haaa...dah...itu je menu weekend...lepas ni nanti kalau rajin masak aku up plak menu aku bawak bekal pi keja..zaman semua harga barang naik ni elok bawak bekal pi kerja kan...lepas ni masak guna dapur elektrik aje la kot sebab harga gas satu tong pun dah naik RM7..

Haih...apa nak jadi la sekarang ni...letih fikir semua naik...gaji pun tak naik2...


13 comments:

  1. Haish! sedapnya nampak daging masak lemak cili api tu.

    ReplyDelete
  2. mmg lprrrrrrr...ada ikan masin n telur masin pn sodap ngan daging masak lemak tu

    ReplyDelete
  3. Sy pn bwk bkal kak...jimat pn jimat

    ReplyDelete
  4. sedapnye kak sue daging masak lemak tu... Kongsi resepi kak.. hahaha.. :)

    ReplyDelete
  5. kita pun bawak bekal jugak kak. kalau beli hari hari boleh pitam dibuatnya.

    ReplyDelete
  6. Masak lemak cili aap * pegang garpu sudu *

    ReplyDelete
  7. Belom lunch lg nehh..my fav daging tuu

    ReplyDelete
  8. Fuhh kecur air liur tengok. Hahah.

    ReplyDelete
  9. Tu dia.. terus perut lapar..
    Paling suka daging batang pinang tu...

    ReplyDelete
  10. Sambal belacan. Pedas pedas best. Haha

    ReplyDelete
  11. Itulah pasal.. Harga barang naik macam kilat.. Gaji naik macam siput

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah