Monday, November 14, 2016

Biobax Cool Theraphy Terbaik Sesuai Ibu Mengandung


Biobax ni spray je. Sejuk & tak melekit. Bau pun wangi boleh dipakai bila-bila masa. Ibu-ibu mengandung tak boleh pakai sembarangan ubat.

Tapi Biobax ni amat sesuai & disyorkan utk ibu-ibu mengandung yang mengalami sakit belakang, sakit pinggang & lenguh-lenguh Nyaman dan melegakan.RM 80
termasuk post.

Lelaki pun boleh pakai, lagi-lagi kalau drive jauh. Sembur dan sapu..... Lega....

Kalau nak order / nak jadi dropship@agen@mini stokis@stokis, whatsapp aku

☏0123319641
☏0123319641
☏0123319641
.
#biobaxcooltheraphy
#biobax
#sakitbelakang
#preggymom
#wanitahamil
#ibumengandung
#sakitsendi
#sakitlutut
#sakitpinggang
#preggy
#lenguh
#selsema
#resdung
#organik
#sayajual
#irenenadia
#seo
#suriaamandadotcom

7 comments:

  1. Betul tu.. dah lama ada biobax dlm simpanan. Guna bila perlu.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Biobax.... ingat bio, ingat bax... eh eh..

      Delete
  3. Bagus eh sis.. Teringin juga nak cuba.. Selalu lenguh2..

    ReplyDelete
  4. Bagus biobax ni.. Ramai dah cuba dan berkesan jugak.

    ReplyDelete
  5. Spray aje.. Senang bangat ni.. Saya selalu sakit lutut.. Pergi farmasi dia bagi pil tahan sakit aje

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah