Friday, December 12, 2014

Dania Dijangkiti Rashes

Kesian anak dara aku..luluh hati tgok dia dijangkiti rashes bermula dari gigitan nyamuk menjadi kudis merebak ke bahagian kaki, tangan , badan,telinga dan mata..risau betul hati ni dan dh mintak Acu hantar klinik...doc bagi suntikan dan jugak ubat makan...x pernah dia jadi macam ni..terus aku up status kat FB bertanyakan kenalan blogger yg yg mmg doctor...Dr Faizie dan Dr Ieda Abdullah...alhamdulillah penerangan diorang buat aku lega..mungkin dijangkiti kuman akibat di garu..sebab ia boleh berjangkit...


Sebak hati tgok mata kakak


Macam bengkak kan

Macam2 kamu ni kakak..
Now mama terpaksa amik cuti bawak kakak jumpa doktor pakar...harap2 xde apa yg membimbangkan..x nak lak nanti ex hubby aku ckp aku x pandai jaga anak plak..
Benda nk jadi bukan boleh di duga..kan...if mata x ok..nobkidzania..kita balik Muar je rehat kat sana...

Ya allah ya tuhanku..harap2 xde apa yg mudarat kat anak aku..x pnh2 dia sakit mcm ni kecuali demam....

Mohon doakan untuk Dania ye korang2 semua....


11 comments:

  1. in syaa Allah tak de apa2 tu..moga kakak cepat baik

    ReplyDelete
  2. In Sha Allah..dah makan ubat ..baik la tu..moga Dania cepat sembuh..:)

    ReplyDelete
  3. Harap takde apa2 yang memudaratkan ye. Moga Dania cepat sembuh..

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah dania x apa2. Dania kuat. Smg cepat sembuh ye dania.

    ReplyDelete
  5. insyallah get well soon yee..
    jangan tenyeh sangat..

    ReplyDelete
  6. Salam, alahai kesian..semoga dania cepat sembuh :)

    ReplyDelete
  7. aminn..semoga anak akak cepat sembuh

    ReplyDelete
  8. moga Kakak Dania cepat sembuh..bahaya rashes ni..nak tahu juga apa puncanya ni supaya boleh berjagajaga lepas ni

    ReplyDelete
  9. nampak bengkak tu..Dania dah sembuh kan kak..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah