Saturday, December 20, 2014

Petua Tercekik Tulang Ikan...






Jom kita tgok apa petua yang betul2 mujarab....

1. Minum air dalam tudung periuk

2. Kalau rasa tercekik tu, time tercekik tu ah, cepat cepat pusingkan pinggan 3 kali sambil berselawat. InsyaAllah tulang ikan tu akan terlepas

3. Kepal nasi pastu telan

4. Makan pisang

5. Tarik telinga kiri dan kanan. tapi jangan tarik sekuat hati lak. mahu tercabut telinga kang dah satu hal..hehhe..


SELAMAT MENCUBA


Korang nyer cara macam mana plak? Aku biasa guna yang No 3 tu....


SUMBER FB

11 comments:

  1. 1,2,3...pernah buat masa kecik2 dulu..:)

    ReplyDelete
  2. No 1 dengan No 5 kelakarrrrr :D

    Saya pun selalu guna no 3

    ReplyDelete
  3. no 3 tu selalu buat dlu2 klau terckik tulng ikan..hihi..

    ReplyDelete
  4. Macam pelik pulak petua ni tp sue biasa guna no 3.

    ReplyDelete
  5. Salam, hahaha..rare petua2 ni, semua sy jarng dengar...yg selalu mmg no.3 tu jelah..itu pun dah lepas tulang ikan cam tercekik nasi kepal tu pulak, haha

    ReplyDelete
  6. biasanya just kepal nasi je n telan terus

    ReplyDelete
  7. Guna tudung periuk tu kak..tapi baca selawat 3 kali juga...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah