Monday, December 29, 2014

Pengumuman Penangguhan Sesi Persekolahan 2015


Dah confirm dah tangguh sesi persekolahan....Sesi persekolahan bermula 12hb nanti...suka la anak2 kan..tambah lg seminggu...tp yg mn anak2 masuk tahun 1 tetap kena dtg orientasi...aku x amik cuti pun..bg peluang kawan2 yg anak nak masuk darjah 1 bercuti...anak aku dh besar..umur dah 11 tahun..Independent....
Apapun..anak2 yg sambung cuti tu...gunakan masa ni dengan benda2 yg berfaedah...jangan suka2 sgt...suka sgt nanti pengakhiran duka...
Betul x?

16 comments:

  1. Lega rasanya bagi ibubapa yang tengah bergelut dengan musibah banjir ketika ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ringan skit otak duk fikir kelengkapan anak2 kan...kesian...

      Delete
  2. Betul tu SA, dalam bergembira kena selalu beringat juga kan.....

    ReplyDelete
  3. bagus juga tangguh..byk kebaikan terutama utk mangsa banjir..

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap2 cukup masa untuk mereka bersedia utk sesi persekolahan yang baru kan...

      Delete
  4. Anak saya pulak dah merungut bosan kat rumah..hahah

    ReplyDelete
  5. adik sha paling seronok dengan berita ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi2 suka eh...dah sebulan cuti pun x puas eh...

      Delete
  6. betul tu kak..jangan seronok sangat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. elok beringat kan....sebelum jadi apa2.

      Delete
  7. Alhamdulillah dapat mengurangkan sikit beban dan ruang masa untuk mangsa mangsa banjir menyediakan persiapan persekolahan anak anak.

    ReplyDelete
  8. Mula2 dapat info hari tu..isk betul ke nie...alhamdulillah kak.dapat juga mangsa bangsa survei keperluan anak2 mereka kak

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah