Tuesday, March 3, 2015

Bila...Bila...Bila....Bila Banyak Halangan....


Nak kata apa lg kan???
Share salah...x share pun salah....terpulang la....
Yang penting nawaitu kita kongsi cerita....Kalau nak buat jahat...dah lama buat...
Tapi buat apa tunjuk kebodohan...tunjuk cerdik x pe.....
Setuju?


15 comments:

  1. Bila putus cinta nangia..hihi..
    Betul tu kak..share lah apa yang patut kita kongsikan

    ReplyDelete
  2. Susah jadinya camni kan..asal xbuat benda yang tak baik sudah..

    ReplyDelete
  3. peduli apa org kata....jnji kt tau apa kt buat

    ReplyDelete
  4. ermm memang betul tu quote ni... orang kite banyak perangai cam tuh

    ReplyDelete
  5. Mereka tu tak boleh tengok kita senang.. kita bahagia.. ada je rasa tak puas hati di hati mereka.. :(

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah