Saturday, March 14, 2015

Happy Birthday Qhaira!!!

Aleesya Qhaira Wilda turn 1 year old today!!!!
Yeayyy....Qhaira dah besar....


Macam2 kerenah dia buat


Bila mintak tunjuk gigi dia buat mcm ni...


Mama and Qhaira...

Alhamdulillah...Qhaira dah genap 1 tahun...dah boleh jalan dan dah boleh berlari...
Semua buat sekali harung...dah pandai jalan ni nak jalan jer la...sambil jalan sambil berlari...mulut plak pok pek pok pek....kalau mama kerja dia akan mintak atuk call mama...
Kadang2 geram dengar suara dari hp atuk...
Ntah apa yang dia ckp ntah...bahasa dia la...ni sok2 kalau pandai cakap...
Memang macam mak nenek la ni...

Happy birthday Qhaira...
Be a good girl...membesar menjadi anak yang sihat dan bijak..
Ahad kita celebrate ye!!



18 comments:

  1. happy birthday little girl comey

    ReplyDelete
  2. Salam, wahh happy birthday Qhaira (n_n) comelll sgt!

    ReplyDelete
  3. budak-budak umur ni seronok bermain dan layan keletah dia kan....

    ReplyDelete
  4. sangat comel.. happy birthday.. :)

    ReplyDelete
  5. atototo tomeynya.. pipi gebus ehehe..
    happy belated birthday lalink =D

    ReplyDelete
  6. Ala yomeinye qaira ni...geram je nengok

    ReplyDelete
  7. ahaks..comelnya tengok gaya qhaira tayang gigi..geram tengok keletah qhaira yang comel tu..happy belated bday qhaira..

    ReplyDelete
  8. ala tomey nyer dia akal panjang nie..

    ReplyDelete
  9. Hepi belated besday Qaira. Jangan besar cepat sangat

    ReplyDelete
  10. Happy Birthday Qhaira bambam comel..semoga membesar dengan sihat dan jadi anak solehah..aminnn

    ReplyDelete
  11. Selamat Hari Lahir Qhaira..
    Moga membesar dengan sihat hendakNYA.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah