Friday, March 27, 2015

Riadah Kakak Dan Adik

Ini la kembar lain tahun...


Mereka dua beradik sepupu...
Mereka bagaikan kembar...
Kat mana kakak...kat situ lah Qhaira...
Bergurau...bergumpal...macam dalam dunia ni mereka berdua je...
Adakala kakak mengusik adik...
Adakala adik mengusik kakak..
Kalau adik xde kakak sepi
Kalau kakak takde adik tercari2...
Walau mereka sepupu....tapi mereka mesra...
Semoga kasih sayang ini berpanjangan sampai bila2....
Bila la mama dapat tunaikan impian kakak...
Nak ada adik sendiri dari mama....
Tak sama la kakak....kalau mama boleh bagi adik pun....
Bukan adik kandung....
Kakak dan ada 2 orang adik kandung....
cuma korang tak rapat je....
Tapi apapun...andai ada rezeki....adik kandung ke...adik tiri ke...
Tetap adik kakak kan.....
Semoga allah makbulkan impian kakak...


11 comments:

  1. yang penting kasih sayang yang tidak ternilai tu :) Seronok tengok bonding antara mereka.

    ReplyDelete
  2. Kakak dah boleh diharap jg adik. Kakak dah big girl..

    ReplyDelete
  3. Anak-anak kecik ni memang seronok melayannya

    ReplyDelete
  4. rapatnya Dania dan Qhaira..semoga kemesraan diorang berpanjangan.. :)

    ReplyDelete
  5. samalah ngan anak2 alin ngan sepupu2...mmg rapat

    ReplyDelete
  6. semoga keeratan perhubungan ini berkekalan
    air yang dicincang takkan putus

    ReplyDelete
  7. semoga hubungan erat sampai jannah............

    smg kuat hadapi kehidupan ini, yes, must be tougher !

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah