Wednesday, March 11, 2015

WW : Jaga Emak Sebab Harta? Nauzubillah....


Sebak plak hati aku baca artikel ni tadi...
Ya allah...jauhkanlah kita semua dari sifat2 seperti itu...semoga kita semua menjadi anak yang baik dan menjaga orang tua kita semua sama seperti mereka menjaga kita dari kecil hingga kita dewasa...

Berita Selanjutnya di MEGA UTUSAN MALAYSIA...

23 comments:

  1. Allah..mudah2an kite xtergolong dgn golongon2 nie..amin..

    ReplyDelete
  2. semoga kita dijauhkan dari sikap macam ni..jaga ibu bapa macam dia jaga kita dari kecik sampai besar.

    ReplyDelete
  3. Moga kita semua tidak tergolong dalam golongan itu hendakNYA.

    ReplyDelete
  4. sebab harta? Ya Allah.

    hi awak :)
    Jemput Join iPhone 5S GA ni ya :)

    ReplyDelete
  5. mudah-mudahan kita semua terhindar

    ReplyDelete
  6. ya allah.sedihnya. semoga allah pelihara kita dari bersikap bergini

    zinziemeewah

    ReplyDelete
  7. moga dihindarkan dari sifat yang macam tu..semoga kita menjadi anak yang baik dan berbakti pada orang tua..

    ReplyDelete
  8. smoga x masuk golongan macam ni..
    lupa daratan.. T.T

    ReplyDelete
  9. Isk...harta apa yang dipentingkan sangat kan...harta yabg paling bernilai bagi cik akak ialah. Kasih sayang ibu

    ReplyDelete
  10. Salam, OMG...adoi...Na'uzubillah...tp nasib baik mak sy xde harta lah sangat kan...

    ReplyDelete
  11. semoga diri ini tak tergolong dalam golongan yg macam tu..

    ReplyDelete
  12. Mak kita takde harta pun...mcmana dia jaga kita dr kecik smpai bsr...macamtulah kt nak jg mak kt

    ReplyDelete
  13. Biar lah dia...
    Dia jaga mak dia tak ikhlas.
    Kalau pun dia dapat harta tu tapi tak lama.
    Sikit2 Allah tarik harta tu dari dia tanpa dia pun sedar..
    Minta kitew jauh dari semua ni..'Amin

    ReplyDelete
  14. Sedih plak walaupun bace tajuk je.. Hurmm..

    ReplyDelete
  15. Semoga dijauhkan daripada kita semua.

    ReplyDelete
  16. minta simpang semoga tidak terjebak..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah