Sunday, March 1, 2015

Ibuk Suria Udah Pulang....


Capek....panas...flu dan batuk teruk..Jakarta jerebu...last agenda di Tanah Abang yang gagal...gagal cari souvenir..hampir tenggelam dengan lautan manusia...
Moral of the story...aku kena cari menda lain utk 10 top komentator aku...sabar eh korang...aku cari hadiah yg lain eh....jgn risau April nanti aku pergi lg...tp bukan untuk holiday...aku pergi untuk cari kain lagi...masih byk barangan untuk majlis aku tu yg perlu dicari disana..kad jemputan pun nak tempah kat sana....murah dan eksklusif..nanti aku share dengan korang gambar2nya....

Aku baru sampai ni... sampai2 baru sedar kasut dh jahanam...kali ni sebelah kiri plak....adeh....dah la aku suka kasut Sembonia ni....ermmm....esokk pi jahit la....

Ahad yg panas....nak mendobi....harap cepat kering baju2ku....

Pesanan Ahad > Tak Semua benda wajib dikongsi di laman sosial...betul atau salah...

13 comments:

  1. Ya ibuk sudah pulanh..hihi...
    Ganasnya akak...kasut dah terbabak..hihi

    ReplyDelete
  2. Jauhnya pergi cari brg kahwin kak..yg penting happy :)

    ReplyDelete
  3. wah, bahasa pun dah tukar ya kak..hihik..rehat yang cukup kak dan minum air suam banyak2..

    ReplyDelete
  4. cepat upload gambar ibuk di sana.....kepingin mahu tengok

    ReplyDelete
  5. Salam singgah sini SA....tak perasaan pula...tadi diana terkomen entri SA di bulan February pula...tak apa kan SA...hihi...

    ReplyDelete
  6. Seronoknya dapat melancong cari barang. Mesti berjalan sesangat sampai kasut rosak.

    ReplyDelete
  7. Pesanan ahad tu memang ada betulnya

    ReplyDelete
  8. my SIL baru balik dari Bandung siap ajak ai pergi next trip.. ;)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah