Sunday, March 15, 2015

Kundang Siam Best!!

Teruja tgok kawan opis yang preggy beli kundang Siam ni kat MBG KL Sentral awal minggu lepas. ..mahal jugak ni kundang ni...sbb dia besar2 kan....gemuk2..geram aku... sekilo RM28.80...aku beli sikit je RM16..x sampai 20 biji pun...tp teringin nak makan so beli je la..manis giler tau buah ni...


Haaa...byk ni la RM16


Tp buah dia gemuk2...sedap..lemak manis..


Tapi kalau dapat kundang kampung muda sedap giler ni....
Tipon kampung x musim plak..
Kalau dapat kundang kampung...cicah kicap cili...wallawei....
Awesome giler...
Erm...terliur...!!!!


22 comments:

  1. Salam, aduh...mengundang betul si kundang ini...sedapnya!!!!

    ReplyDelete
  2. memang sekarang tak musim lagi...tak lama lagi ada la tu

    ReplyDelete
  3. Aish nmpk pun memg dah myelerakn

    ReplyDelete
  4. kecur pulak airliur tgok buah kundang ni..
    huhu

    ReplyDelete
  5. kundang siam ni manis mcm mangga kan rasanya.. sedap gigit2 hehehe..
    semalam br makan kat rumah paksu...

    ReplyDelete
  6. lamanyaaa dah tak makan kundang

    ReplyDelete
  7. sedapnya..terliur baca entri ni..

    ReplyDelete
  8. selalu nampak kundang kuning cemni la kat rawat rehat..
    kalau yang muda tak pernah.. memang mahal pun.. brapa ketoi aje pun mahal dah..

    ReplyDelete
  9. kat lumut sekilo rm20..beli sikit ja ada 14butir rm14 huhuu teringin punya pasai beli jer la sambil2 berebut dgn anak sedap la juga

    ReplyDelete
  10. saya tak suka yang lemak2 manis ..saya suka yang masin punya..erm..makan sampai pecah2 lidah..ekekekek..

    ReplyDelete
  11. Ya allah sedapnya. Susah nk cari buah ni di bandar. Balik kg baru dpt.

    ReplyDelete
  12. kat kelantan panggil kemior..yng kecik tu kundang..:)

    ReplyDelete
  13. wana tak penah jumpa dan makan buah ni kak.. tapi nampak sedap tu..

    ReplyDelete
  14. Rasanya dulu pernah makan buah ni tapi tak tahu namanya kundang.hehehe

    ReplyDelete
  15. sedapnya kundang macam ni..kalau kundang kampung dia punya masam memang tak hengat masam..

    ReplyDelete
  16. psstt: kalau ada kundang kampung kita nak sikit ek.. terliur dibuatnya.. hehehe..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah