Saturday, March 28, 2015

3 Dara Pinggitan dan Seorang Mak Sedara....

Mereka lebih kurang sebaya....tua si kembar Adeliya dan Aressa skit...tapi ikut pangkat Caca yang tengah tu adalah mak sedara ...Caca dan aku sepupu...anak sulung Paksu aku untuk perkahwinan yang ke 2...ya rabbi lasak....ikutkan aku dah up gambar2 diorang ni...tp kali ni gambar cantik skit..so aku up sekali lagi....


macam2 gaya dh 3 dara pinggitan ni


cubaan buat Peace yang ntah hapo2


yang depan sekali tu Aliya...anak buah aku jugak....pun dah besar...



Gambar ni yang buat aku sakit hati rasa nak lempang2 je si caca...

tgok la muka si caca tu...rasa nak ku lempang2 je dia bila buat memek muka macam tu...memang la cute..tp gerammmmm je hati ni....muka jelas kepoyoan dia...
macam xde perasaan pun...
ini la ragam anak2...buat apa pun sweet...buat apa pun comel....sabar jer la....

9 comments:

  1. Salam, haha comelnya..diorg ni dah mcm pari2 kecik dah tau (n_n)

    ReplyDelete
  2. semua comel..haha..terhibur dengan keletah budak2..

    ReplyDelete
  3. alololo..comelnya dara-dara pingitan tu.. :)

    ReplyDelete
  4. memang suka tengok kerenah budak² ni..kalau takde, tak meriah suasana kan

    ReplyDelete
  5. teringat zaman kanak2 dulu...mst suka amik gmbr kat pelamin...dah besar gajah lg suka...kekke

    ReplyDelete
  6. Suka tengok kerenah gelagat dorang..
    dak Nuha pun cukup suka berselfie..

    ReplyDelete
  7. seronok layan kerenah budak-budak ni tapi kena sabar banyak la

    ReplyDelete
  8. aduhaii, comel betol, suke la nengokkkkk! hehehe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah