Tuesday, March 17, 2015

Korang Yang Mana?


Meh jawab meh....
Korang yang mana?

Aku?

Aku no 3...

Aku cuma pandai masak lauk tp x pandai buat kuih...ahaks.....


20 comments:

  1. hehhe..falsya yg icon ;p tuh..hahahaha

    ReplyDelete
  2. sy No 3..
    buah kek mesti tak jadi..ahaha

    ReplyDelete
  3. saya no 3..kuih2 tradisional ni lagi la tak reti..

    ReplyDelete
  4. semua diatas...dan yg last sekali tu jawapan keatas kekeliruan keadaan... hahah :D

    ReplyDelete
  5. Xthu yg mana 1..tp rasanya lbh pandau masak lauk sbb bt kuih malas..hahahaha

    ReplyDelete
  6. tak de nombor di atas.. suka masak lauk & kuih tapi malas kalau bahan x cukup hehehe

    ReplyDelete
  7. Salam. Hee saya pun takde nombor diatas juga sebab saya bukan pompuan. Kihkih2 , tapi kan, saya dah berjumpa dengan semua jenis.Boleh kannns ;p

    ReplyDelete
  8. Kitew no 2..hehehe.tapi suami reda jer...

    ReplyDelete
  9. Saya no 3 jugak. Fail bab-bab buat kek atau biskut ni

    ReplyDelete
  10. undefined..ikut mood..hahaha..boleh tak?

    ReplyDelete
  11. eeemm.. masak yang senang mudah dan ringkas.. sebab kalau nak makan yang sedap2, chef hubby yang masak.. hehehe..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah