Saturday, March 28, 2015

Majlis Bertunang Acu > Sarung Cincin

Sampai masa untuk sarung cincin....Ibu pengantin lelaki yang sarungkan....seronoknya kan dapat cincin...lagi seronok bakal merua dapat menantu sulung...kalau kat sebelah kitorang pengantin lelaki kali ni yang bongsu la...

kita tengok gambar jer la...biar gambar yang bercerita...












Tak lama je lagi mereka akan disatukan...Acu pun sibuk buat persiapan...dah la duk jauh nun di Penang...kami yang kakak2 ni x leh nak lepas tangan ...bantu la mana yang patut..Acu dah kena buat checklist dan ni....kursus kawen pun x pi lagi tu...

Eh...aku nanti nak kawen tahun depan pun kena pi kursus jugak ke erk?

10 comments:

  1. Tahniah Acu!...
    cantik dan simple baju dia... berkenan pula tengok... tunggu SA dgn gula2 hati pula nanti heheheheh

    ReplyDelete
  2. Untung acu ada kakak2 tlg..
    Rasanya kursus kawin p sekali jer. Dkt sijil kursus kawin dah ada cop, kira ok la kot.

    Kene ty pjbt agama la kot utk kepastian ^^

    ReplyDelete
  3. bestnya ada orang tolong bantu persiapan..xlah stress sangatkan..moga kekal hingga ke jinjang pelamin hendaknya...SA cepat2 skit...kena amik tu kursus kawen

    ReplyDelete
  4. cantiknyaa.. seronok pulak tengok orang bertunang.. rasa macam nak jugak tunang jugak..ehh ehh..hehe

    ReplyDelete
  5. terserlah kegembiraan acu disarungkan cincin.. :)

    ReplyDelete
  6. mesti berdebar masa nak terima cincin ni..hehe..dulu fiza kursus kahwin kat senawang.

    ReplyDelete
  7. untung Acu ada kakak2 yang boleh diharapkan.. ;)

    ReplyDelete
  8. tahniah
    cantik adik SA macam SA jugak

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah