Saturday, March 21, 2015

lndah Khabar Dari Kenyataannya...


Entah la...malas dah nak baca...

Malas dah nak percaya...

Semua hanya Indah khabar

Peritnya kita yang tanggung...

Huh...

Sakitnya tuh di sini......!!!

24 comments:

  1. Sktnya tu, hampir smua di knakn gst..eemm

    ReplyDelete
  2. Hmm... No komen... Perit tetap kna telan juga... Huhu... Cmne lah msa dpn anak2 kita nnt..

    ReplyDelete
  3. Kalau boleh tak nak tengok, dengar, baca pasal GST..

    ReplyDelete
  4. genGSTer...mna ada yg dikecualikan semua dia nk sapu..

    ReplyDelete
  5. tu lah ka SA... nk percaya pun malas.. saya cuba berfikiran baik dgn GST tapi sebelum implement pun dah nampak terpesongnyaa!

    ReplyDelete
  6. Tu yang diberitahu..yang tak diberitahu kita belum nampak lagi.
    kesan GST dah nampak walaupun belum 1 april..

    ReplyDelete
  7. memang lah tak kena GST sebab awal2 lagi dah naik..hu3

    ReplyDelete
  8. Betul tu..Kononnya 60% harga barang akan turun..tapi realitinya...semua naik tak ada yang turun...
    Contohnya...Pengangkutan awam oeky memang tak ada GST tapi harga dia naik melampau kan..
    So mulai sekarang ni no makan luar.no beli baju tiap2 bulan.No panggung wayang tiap2 minggu.no segalanya.

    ReplyDelete
  9. betul sangattttt!!!!!
    dah terasa kesannya...xtau lah belah mana yang katanya menguntungkan pengguna...
    pengguna lagi di bebankan dengan bebanan sedia ada lagilah...

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. tau takpe...perit nak beli baju raya ni...semua kena gst...huhuhu

    ReplyDelete
  11. Peritnya smp ke anak cucu kita pun akan terasa..

    ReplyDelete
  12. Keadaan semasa belum mengizinkan perlaksanaan gst ni sebenarnya.. mmg kalut poket jadinya. Belum berlaku tapi dah dapat dirasakan...

    ReplyDelete
  13. keliling kena...pasrah & redha...hihi

    ReplyDelete
  14. betul tu kak..skang pun dah rasa 'sakit' walaupun belum GST dilaksanakan..kang bila dah dilaksanakan, tambah parah sakitnya..huhu

    ReplyDelete
  15. sakit nyer aduhh lepas ni hidup kena berjimat cermat la..aduhh

    ReplyDelete
  16. masih tak nampak lagi agenda sebenar GST ni...huhu

    ReplyDelete
  17. Sama ar pening nak pikir pasal GST.....lantak kome ler....esok bayau jerlah hihi....
    Eh....lagu viral pun ada yeh hihi....

    ReplyDelete
  18. Salam, hmmm menyampah kan dgn GST ni~

    ReplyDelete
  19. Salam singgah..
    Saya tak faham.. Yang dijanjikan lain tapi yang jadi lain.
    Ada juga sesetengah perniaga dah mula kenakan GST sebelum tarikh sepatutnya.

    ReplyDelete
  20. pening pikir pasal gst ni
    nak taknak pun kita kena hadap juga
    bertambah beban rakyat

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah