Sunday, March 1, 2015

Harga Minyak Naik.....Lagi....


Bila minyak naik semula....agak2 harga barang2 turun tak?

Ahaks...sama je aku tengok...makin mahal lagi ada la...

Tak banyak cakap plak keyboard warrior kali ni...agaknya sebab naik sikit je kot....

Kalau naik banyak sure ramai meroyan lagi...kan?

13 comments:

  1. nasib rakyat..... apa nak buta kak.. terima je lah..hihi

    ReplyDelete
  2. haha.. dugaaannnnnnn... brg kompem akan naik lg. hurmmmmmmmmmmmm

    zinziemeewah

    ReplyDelete
  3. bila harga minyak turun, harga barang tak turun pun kan? heee, tapi kalau sekali minyak naik harga.. fuhhh

    ReplyDelete
  4. hari tue turun sikit tp hage barang tak turun ponnn

    ReplyDelete
  5. Ini semua poyo! Baru turun kejap hari tu dah naik balik...ape daaa~

    ReplyDelete
  6. Turun naik minyak dah jadi permainan pulak

    ReplyDelete
  7. harga minyak asyik turun naik..tapi harga barang tak juga turun2..huhu..

    ReplyDelete
  8. dah tak taw nak kata apa..hemm..

    ReplyDelete
  9. Tak sempat lagi harga barang nak turun, harga minyak naik pulak. Nasib lah kita sebagai rakyat ni

    ReplyDelete
  10. Baru dapat bernafas lega, terus naik balik BP.. huhuhu..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah