Tuesday, March 3, 2015

Riadah Pagi Anak2 Buahku

Tak habis lagi citer pasal anak buah aku ni....ye la masa tu kan aku jadik bibik...memang mengadap ke 3 nyer la anak dara ni.....macam2 ragam ...kadang2 buat geram...geram sebab bergaduh...dah macam budak lelaki...main sepak terajang debik badan segala....huiiii.....kot Ibu diorang bayar aku RM500 sebulan pun aku x pasti aku dapat jaga ke x....surrender kot....
Qhaira jugak yang macam xde perasaan....hahahaha.....


Main buaian adalah kegemaran si kembar...


Qhaira pun sama...tp lom pandai sangat lagi...


tgok la tu...sib baik Mami ada melayan...


Alololo Qhaira...macam dah besar sangat je....


Main Jongkat Jungkit ni plak....tp x bergerak pun....terpaksa mama plak naik....sib baik xde guard...


Qhaira pun nak cuba gak...


Aressa sweet...


Adeliya yang cantik


Qhaira yang cumel


boolat tul ko dik...


Anak2 ini anugerah terindah dalam hidup aku....

Alhamdulillah...

Malah yang terpaling indah apabila aku ada anak dara sebesar Dania....

Jangan aku dapat menantu cepat dah la ye...

Hahahahahaha.....


15 comments:

  1. Qhaira nampak dah besar dah..berani tu dia main buaian dgn jongkang jongkit. Yg si kembar x dpt nk beza mana kakak dan adik.muka sama.

    ReplyDelete
  2. Anak dara tu besar macam mana pun dia tetap baby di hati mama..betul tak???

    ReplyDelete
  3. mereka lah penghibur suka dan duka

    ReplyDelete
  4. terasa mcm nak anak kite besar baby je kan... sedap pelok ciyom

    ReplyDelete
  5. alolololololo teman anak buah pi playground...omeyyyyyyyyyyy ye Qaira hehehhe...kembar pun dah besar...semua anak dara tu

    ReplyDelete
  6. alooo..bestnya layan anak2 buah..mereka tu comel sangat...

    ReplyDelete
  7. rasa macam nak jadik budak2 balik..hehe

    ReplyDelete
  8. Memang penat jaga budak-budak ni tapi diaorang la penghibur hati.

    ReplyDelete
  9. Bawak pergi taman.. bagi anak2 main.. ai jogging.. tapi eemm.. dah lama sangat rasanya tak buat macam tu..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah