Wednesday, March 18, 2015

Hadiah Top Komentator March 2015


Novel Keranamu Aku Rela..


Hi korang....
Ni aku nak announce hadiah yang bakal dimenangi oleh pemenang tempat pertama top komentator March 2015...
Siapakah yang bertuah tu?Agak2 ada pemenang baru x?
Kita nantikan announcement pemenang pada 25hb nanti...pemenang March back to normal 3 pemenang di tangga teratas ye....
Tungguuuuuuuuu........


31 comments:

  1. wewittt..bertuahnye sape yg dpt..;D

    ReplyDelete
  2. Tahniah untuk yang terpilih ! Yang penting bukan kita la tu. Hahahaha. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alaa...bila Nad plak nak ada di tangga teratas...meh ler...meh ler...

      Delete
  3. Wah..kalau kitew tahu ada hadiah dah kitew mesti follow awak dah lama kan..tapi tak mengapalah..
    Kitew akan cuba next month pulak..tapi bulan ni kitew akan cuba naik kan sikit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh je join..marathon komen...hihihi..thanks dear...

      Delete
    2. Tu la...marathon jugak ni...habis satu per satu kitew baca n3 sis

      Delete
  4. best nya...memang tak boleh lawan la komen2 lain tu...hebat2 diaorang ni mengomen..jauh tertinggal saya kat belakang..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I pun jarang dpt blogwalking..sibuk keja...

      Delete
  5. Wahh siapalah yg bertuah tu kan.. Hihi

    ReplyDelete
  6. assalam akak..wana jenguk akak sini..

    ReplyDelete
  7. wah, bestnya..wana suka baca dan koleksi novel..

    ReplyDelete
  8. wahh bestnyaaa sapa yg menang tuuuu....

    ReplyDelete
  9. Hadiah novel..best jg sbb lama dah x baca novel ;)

    ReplyDelete
  10. wah..bestnya saper yg dapat tu..:)

    ReplyDelete
  11. Bertuahnya sape yg dapat tu. Utk x top komentar x de hadiah ke.

    ReplyDelete
  12. Wahh, bestnya siapa yang dapat top 3 nanti.

    ReplyDelete
  13. wah novel.. ^_^ mesti best kalau dapat..

    ReplyDelete
  14. Wah best tu hadiahnya..pencinta novel mesti suka ni

    ReplyDelete
  15. Mampu tengok je.. sebab ai tau ai sibuk tak dan nak jenguk kat sini.. huhuhu..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah